Cejtím se skromná
S Condolinou pomocí se Issa připravuje na akci na svém dvorku, aby se pokusila najít sponzory pro svůj připravovaný projekt. Mezi oběma dívkami však roste napětí poté, co zjistí, že mají společného víc, než by chtěly. Molly se zamiluje do Andrewa.