Mírně vděčná
Zatímco Mollyina rodina slaví Den díkůvzdání společně, Issa s Ahmalem se jej rozhodnou strávit po svém. Když se Lawrence mezitím připojí ke Condole a jejím přátelům, nový pár se nečekaně ocitne na tenkém ledě.