Amy Schumer: Živě z divadla Apollo
Komička a herečka Amy Schumerová se svým upřímným a nesmlouvavým humorem exceluje v prvním komediálním stand-up speciálu z produkce HBO.
Komička a herečka Amy Schumerová se svým upřímným a nesmlouvavým humorem exceluje v prvním komediálním stand-up speciálu z produkce HBO, jehož natáčení probíhalo naživo před vyprodaným hledištěm legendárního divadla Apollo v New Yorku.