Mim a mimoň
Poklidná procházka parkem se zvrtne v úprk, při němž Mr. Beana až domů pronásleduje rozezlený mim. Pozbude slov víc než obvykle, když se pouliční umělec u něj zabydlí a dožaduje se pohoštění.