V divočině
Mr. Bean, inspirovaný TV dokumentem z divočiny, opráší svůj fotoaparát a vydává se na venkov, aby v přírodě pořídil dokonalou fotografii. Po dvou dnech bezvýsledného lovu ho namíchne, že je sám loven.