Zamilovaný Bean
Má její album, plakát i tričko s ní. Proto, když má idol Mr. Beana, Roxy, koncertovat v londýnském Palladiu, upne se k jediné věci, co mu chybí ke štěstí. Její podpis ve sbírce autogramů.