Žáby a žabař
Ze žabích vajíček v koupelně Mr. Beana se vylíhnou mladí a jsou tím posledním, co jeho bytná potřebuje. Pozvala totiž na čaj starostu. Stovky dopálených obojživelníků se ale pozvou též.