Poklad!
V temném koutě půdy, plném pavučin, najde Mr. Bean mapu k pokladu. Honba za ním začíná! Ošidné nápovědy zavedou Beana vzhůru komínem, za zatáčku, zahradní stezkou, dál přes blikající zeď a skoro až do Austrálie.