Vejce a Bean
Mr. Beana rozhodí, když ve směsi na dort objeví příšeru. Dobrá zpráva ovšem je, že z příšery se vyklube neškodné ptáče. Špatná zpráva následuje, když z něj vyroste obří čáp, který ovládne jeho domov.