Závody
Startuje Fun Run a Mr. Bean se řadí vedle svého úhlavního nepřítele, tlouštíka, který mu ukradl parkovací místo. Běh pro zábavu nebo ne, nic Beanovi nezabrání chlapíka porazit. I kdyby si měl vzít taxi.