Honorace
Mr. Bean pozná postarší aristokratku, když málem svým MINI přejede jejího psíčka. Je nadšený z pozvání na oběd do jejího majestátního, ale podivně omšelého sídla. A je též odhodlaný neutrhnout si ostudu.