Pax Bostonia
Boston oplakává další ztrátu a Decourcy bojuje za spravedlnost v soudní síni i mimo ni. Přes veškerou snahu Jackie zjistí, že nemůže uniknout minulosti, zatímco Jenny se rozhodne konečně postavit té své.