Sháním beránka
Decourcy vyvíjí tlak na ministerstvo spravedlnosti a Jackie se snaží odhalit milostnou minulost svého protivníka. Siobhan plánuje založit rodinu, přestože Decourcyho stále zaměstnává vyhrocený konflikt.