Šetři si poslední slova
Anton je na útěku a Kelvin se snaží vést Braxtonovy chlapce. Jackie se zaměří na Grace, neboť ví, že něco skrývá. Decourcy je odvolán z vyšetřování a dostane se do konfliktu se Siobhan. Cathyina dohoda s Isaacem ztroskotá.