Prostěradlo Billa Russella
Když se asistentka státního zástupce předávkuje a zemře, Decourcy Ward pojme podezření, že v tom má prsty Jackie Rohr. Jackie řeší pochybné zatčení kvůli drogám v Braxton Summitu.