Extra bílej a extra blbej
Jackie zahlédne Holly na jednotce intenzivní péče a uvědomí děsivé následky svých činů. Rickey Townsend plánuje svědčit proti Decourcymu. Násilí mezi Copeland Crew a Braxton Boys roste a Decourcy, Anton a Siobhan se střetnou ve výslechové místnosti.