Na východ od ráje
Státní zástupkyně Karen Shimizuová se snaží zbavit svého problémového agenta a Jackie plánuje novou misi. U soudu v Suffolku se Decourcy a Siobhan postaví na opačné strany právní bitvy. Grace chce pomoci svému synovi, ale dostane se do slepé uličky.