Paralepse
Jackie předpokládá, že bratři Campbellovi byli zapleteni do střelby na Copelandovou, a konfrontuje Grace, která už nemůže zavírat oči před synovou kriminalitou. Je nucena přistoupit na strašlivý kompromis.