Když ryzí černá promlouvá
Jackie odhalí jednoho z Decourcyho informátorů a zosnuje plán, jak ho využít k diskreditaci asistenta okresního prokurátora. Decourcy se zastaví v Rohrově domě v naději, že z Jenny vytáhne informace, které by mohl použít proti jejímu manželovi.