Babča a Sheldon se stanou závislými na videohrách. Babča dokonce vezme Sheldona ze školy, protože mu slíbila, že bez něj hrát nebude. Georgie mezitím přijme brigádu v autoservisu Herschela Sparkse, kde se projeví jeho talent na opravu pneumatik.