Uhlíková metoda datování a vycpaný mýval
Sheldon se ve vědeckém muzeu dostane do problémů s Paige. George je nucen hrát si na terapeuta Paiginých rozhádaných rodičů a Mary, Georgie a Missy pomáhají babče s výprodejem v garáži.