Geniální protivník a sir Izák Neutron
Do třídy profesora Sturgise přijde malá dívka Paige, která je chytřejší než Sheldon, což je nepřijatelné. Navzdory Sheldonově nenávisti však Mary pozve celou jejich rodinu na návštěvu.