Sedm smrtelných hříchů a malý Carl Sagan
Mary se nepohodne s Sheldonovým učitelem kvůli halloweenským plánům na získání peněz pro kostel. Georgie se zakouká do vzpurné dospívající dívky, kterou Sheldon doučuje.