Nukleární reaktor a nic moc přezdívka
Sheldon se snaží postavit jaderný reaktor. Na univerzitě se koná večírek, kam profesora Sturgise doprovází jeho babička, ale Johnův kolega doktor Linkletter s ní začne flirtovat. Georgie je psychicky na dně, protože zjistil, že Veronika má přítele.