Bochník chleba a stará dobrá vlajka
Sheldonova stávka proti uzavření jeho oblíbeného obchodu s chlebem se vymkne kontrole, když začne nevhodně mluvit o Texasu. Veronika se mezitím rozejde se svým přítelem a Georgie se okamžitě chopí příležitosti.