Švédské vědecké cosi a rovnice s toastem
Sheldon pozve celou školu na večírek, kde si poslechnou vyhlášení Nobelovy ceny. Babička se dozvídá více o minulosti profesora Sturgise a Georgieho vášeň pro sledování kabelové televize způsobí roztržku mezi ním a jeho otcem.