Charitativní závod
Během charitativního závodu v rychlosti mezi Supermanem a Flashem získá Lex Luthor možnost ovládat čas a s ním i celý svět. Ale podvede při tom Chronose, který za to pomůže Lize spravedlivých, aby jeho plán překazila...