Boj o město v lahvi
Atom zmenšil Supermana, aby se mohl setkat se svými lidmi ve zmenšeném městě Kandor. Po městě ale touží i Brainiac, a tak se musí Atom postarat o to, aby Brainiac zmenšené město do své sbírky nezískal.