Oheň a led
Mr. Freeze se spojí s Killer Frost, ale chce ji jen využít ke zmrazení a ovládnutí Gothamu. Firestorm s Batmanem se tak musí společně postarat o to, aby se mu to nepodařilo a možná i obrátili Killer Frost na svou stranu.