Kapitán Bamboozle
Mxyzptlk se chce pobavit, a proto dá superschopnosti Shazamovu roztržitému strýčkovi Dudleymu. Ten jako Kapitán Bamboozle skutečně vyvolá zmatek, ale ukáže se, že to není takový ňouma, za jakého ho Mxyzptlk měl...