Mozkové hry
Supermana s Mr. Terrificem unese tajemný robot a oba se tak spolu s Lexem Luthorem účastní tajemných Mozkových her, které mají určit nejchytřejšího člověka na Zemi. Za vším Stojí Miter Mind, ale Batman s Terrificem mají plán, jak ho zastavit...