Klouzla z klobouku
Felix Faust ukradne Zatanně její kouzelný klobouk, díky kterému vyvolá démona Gotha, který mu za to slíbí vrátit mládí. Společně s Batmanem a Etriganem tak musí získat klobouk zpět a zachránit svět.