Boosterův park
Green Arrow se chystá na dovolenou, ale dostane za úkol najít ztraceného Boostera. Ten viděl v televizi film Jurský park a rozhodl se přenést dinosaury do současnosti. Green Arrow tak musí s jeho pomocí uvést vše zase na pravou míru...