Quinn Kong
Město ohrožuje Grodd, který ovládá obřího opičáka Titana, který má kryptonitový pohled, který oslabuje Supermana. Prozatím ho tedy musí ohlídat Stargirl, která narazí na Harley Quinn, a ta podle všeho Titana kdysi znala a ví jak na něj...