Po zranění svého otce při pádu Nucky využívá příležitosti a rozhodne se renovovat dům, ve kterém vyrůstal. Při návštěvě vojenské nemocnice se Jimmy spřátelí se znetvořeným válečným veteránem Richardem Harrowem, jehož střelecké umění se mu může hodit.