Margaret s dětmi zůstává u milenky prezidentského kandidáta Hardinga. V den voleb se Nucky a Atlantic City připravují na změnu. Torrio zprostředkuje dohodu mezi Rothsteinem a Nuckym s dalekosáhlými důsledky. Jimmy přemítá o své budoucnosti i rodině.