Po bezostyšném okradení jednoho z výběrčích se Nucky soustřeďuje na Luckyho Luciana. Margaret se v obchodě postaví žárlivé Lucy a přijímá Nuckyho nabídku na vylepšení svých životních poměrů. V Chicagu si frustrovaný Al Capone vybíjí špatnou náladu.