V den sv. Patrika se Nucky potýká s bratrovými řečnickými ambicemi i se skupinkou nespokojených „skřítků“. Margaret je frustrovaná z toho, že ji Nucky ignoruje, a tak vypráví Van Aldenovi o garáži plné sudů s pivem.