Hrozí, že náhodný svědek vyzradí pachatele lesního masakru, a tak agent Nelson Van Alden pospíchá do nemocnice. Eli Thompson dobře ví, co je třeba udělat. Nucky přehodnotí svůj vztah s prostoduchou Lucy a Margaret nastupuje jako pomocnice v novém obchodu.