Who Shot Ya
Spencer se obává, že Coop nebere nic vážně, a proto požádá Laylu o pomoc. Olivia přemítá o tom, zda udělala správně, když se kvůli Asherovi obrátila na Billyho, který nyní musí učinit těžké rozhodnutí ve snaze ochránit svůj tým.