Hard Knock Life
Zápas mezi Beverly Eagles a South Crenshaw vytváří napětí mezi hráči. Darnell navrhne sázku, kterou Spencer nemůže odmítnout. Jordan si uvědomí, že potřebuje pomoc a hledá ji u Billyho a Laury. Olivia a Asher se snaží zjistit, jaká je jejich budoucnost.