Speak Ya Clout
Spencer řeší, kde hrát fotbal, a je zaskočený tím, koho jeho otec přibere do týmu. Jordan nebere blížící se fotbalový zápas vážně a musí čelit následkům. Layla se naštve na Spencera poté, co se Olivia prořekne a vyzradí jeho fotbalové plány.