They Reminisce Over You
Spencer se pokusí promluvit s Laylou o tom, co se děje, ale nic nejde podle plánu. Billy, Corey a Grace mají sraz střední školy po 25 letech, což vyvolá spoustu vzpomínek. Laura se naštve, když Jordan najde způsob, jak obejít domácí vězení.