Crossroads
Spencer je na tom špatně a Grace, Billy, Laura, Olivia a Layla mu spěchají na pomoc. Vědomy si toho, že musí učinit zásadní rozhodnutí, se komunity z Crenshaw i Beverly Hills semknou kolem něho, aby mu vyjádřily svou podporu.