Only Time Will Tell
Billy a Grace se obávají, že na sebe bude Spencer, který ještě není v plné kondici, příliš tlačit. Spencer, Darnell a Jordan, kteří si hodlají zajistit svou hvězdnou budoucnost, se společně zajdou podívat na fotbal na univerzitě.