Spencer a Jordan spolu stráví den v Crenshaw. Zlatý hoch z Beverly Hills zde poprvé okusí skutečný život v jižní části LA. Billy bojuje se svou identitou otce a Olivia s Laylou se pokoušejí obnovit své přátelství. Coop se přizná rodičům, že je lesba.