Homecoming
Beverly má před sebou velký zápas a je pod tlakem. Spencer pociťuje tíhu následků svého příchodu do Beverly a odchodu z Crenshaw a snaží se vše napravit. Billy dává dohromady svůj tým, aby vyhrál a postoupil do okresního play-off...