Back in the Day
Spencer se snaží neopakovat chyby z minulosti ve vztahu s Laylou a Olivia bojuje se svou střízlivostí. Billy odhalí Lauře něco, co udělal, aby ochránil svou rodinu. Coop má rozporuplné pocity ohledně opětovného setkání s otcem.