Lose Yourself
Spencer se veze na vzrušující vlně vítězné série tří zápasů a nechá se zlákat dobrým životem v Beverly Hills, což vede k nečekanému dobrodružství s Asherem. Coop také podlehne novému stylu života v gangu - a všemu, co jí nabízí.