m.A.A.d. City
Coop se stále více zaplétá do života gangu a její vztah s Patience prochází zkouškou. Spencer chce najít způsob, jak pomoci své komunitě zastavit násilí, k němuž stále dochází. Jordan navazuje vztah se svým dědečkem, což Billymu přináší rodinné problémy.